Polish (Poland)English (United Kingdom)
Możesz być zły


Przeżycie

To, co w filmach wojennych jest głównym wątkiem zdarzeń, dla was pozostaje przepychanką wielkich. Macie swoją własną wojnę, którą toczycie ze śmiercią. Każdy dzień to próba przeżycia, znalezienia jedzenia, ciepłego i suchego schronienia i nie zwracania uwagi na siebie.

Waszym głównym przeciwnikiem nie są wrogie wojska ale wy sami. The Third Side to przede wszystkim gra o człowieczeństwie, moralności i trudnych wyborach, zwłaszcza gdy zbawienie duszy staje naprzeciw pełnemu żołądkowi. To gra o upadku człowieka, o walce, której nie może wygrać, a co najwyżej oddalić moment przegranej.

 

Nie ma niewinnych

Postaci uczestników są w strefie wojny już od dłuższego czasu. Każda z nich musiała już w ten, czy inny, sposób walczyć o przetrwanie. Tworząc postać, umieszczamy w niej najgorszą rzecz, którą do tej pory zrobiła.

Prawo silniejszego

Żołnierze walczących stron stanowią potencjalne zagrożenie dla graczy, ale zagrożenie ze strony innych starających się przetrwać cywili jest bliższe i bardziej poważne. Gracze w The Third Side to nie tylko bezbronne ofiary. To także osoby, które wykorzystują swoją przewagę nad słabszymi. Tworząc postać sam zdecydujesz, na ile jest ona upadła moralnie. Miejmy jednak świadomość, że grupa młodych mężczyzn szukających zasobów potrafi budzić w ocalałych Karpatianach większe obawy, niż wojskowy patrol. Uzasadnione.

 

Możesz być zły

W larpie The Third Side zachęcamy do tworzenia postaci antagonistów. Wojenna anarchia, brak opieki ze strony policji czy innych organizacji, stwarzają okazję do narzucenia swojej woli słabszym. W tych warunkach zupełnie inne, niż w czasie pokoju, cechy osobowości okazują się przydatne. Wskazując tu jako inspirację Miasto Ślepców zachęcamy do zastanowienia się - jakie cechy powinna mieć postać która zostanie liderem dominującej grupy ocalałych?

 

 

Nasze Koszulki

Zamów już teraz! Koszulki z argosowych larpów w wersji damskiej, męskiej i z własną ksywką są dostępne w Rekwizytorni.