Polish (Poland)English (United Kingdom)


Larpy Argos

Autorzy

Autorami larpa Mir są:

Katarzyna Kehl
Swoją przygodę z larpami zaczęła od wielosferowego Wrońca na podstawie powieści Jacka Dukaja o tym samym tytule, po czym gładko przerzuciła się na jeepformy i freeformy. Prowadziła scenariusze skandynawskie, polskich twórców oraz swoje własne.  Jest main designerem the Game. Jej artykuły pojawiały się w magazynie „Inne Sfery” oraz na portalach dot. RPG. Dwie największe namiętności w życiu? Jazda konna i „na pewno mogłam to zrobić lepiej”.

Marcin Nurzyński
Swoją przygodę z larpami zaczął niedawno. Szuka w grach bezsilności i na pozór słabych postaci. Wcześniej MG/gracz w RPG - miłośnik Warhammera. Współorganizator Kaliskiego Festowalu Fantastyki "Arkhamer". Wielki napaleniec do wszystkiego czego się tyka. Poza fantastyką student, barman i początkujący programista.

Michał Grabowski
Pierwszego larpa zagrał w 2006 roku i zakochał się w możliwości odgrywania postaci "na żywo". Pierwsze nieśmiałe próby pisania larpów podjął w 2009 r. Od niedawna członek AR Argos. Uwielbia testować granice swoich możliwości, wyzwania i dobre piwo. Z natury sceptyk, fan dyskusji i wymiany poglądów. Hobbystycznie bombarduje cudze pomysły, by zobaczć, czy się obronią. Na codzień troll o wyglądzie ruskiego przemytnika

Marta Dąbrowska
Pierwszego larpa zagrała na Pyrkonie około pięciu lat temu. Wychowana na Hardkonie, ochrzczona Narybkiem Grimuaru, na codzień działa w Liveformie. Lubi robić rzeczy - i ciągle ładuje się w coś nowego, czasem zapominając, że doba ma tylko 24 godziny, a sen też jest ważny. Lubi pisać historie - i uważa, że sporadyczne umieranie w zimnej wodzie nie jest złe.

Marzena Tomkiewicz

Anna Śliwa
Grywa w larpy od 15 lat, mogłaby dłużej, ale nie wiedziała wcześniej że istnieją. Pierwsze zetknięcie z larpami to była epifania, na którą spakowała dzieci i pojechała nie bacząc na nic. Nie robi larpów bo uważa że nie umie, ale Kamil Bartczak w nią wierzy. Larpy takie jak Mir to jej ulubiony gatunek, z wyrazistym, zrozumiałym światem i interesującymi bohaterami, którzy nie umierają w zimnej wodzie.

Patryk Faberski

Weronika Polakowska

Kamil Bartczak
Organizator larpów spod znaku Geas, twórca znanych, lubianych i nie rzadko kontrowersyjnych larpów takich jak: Larp o duchach, Fight Night, Pielgrzymka, Rose Tattoo. Larpem Stypa razem z Przemkiem Szymczakiem wygrał pierwszą edycję Larpów Najwyższych Lotów. W przeszłości organizator Fantazjady. Współtwórca unikalnego programu do pisania larpów "Spindle".

Danai Chondrokouki
W wymyślone ludziki bawi się od dekady, w organizowanie imprez - od lat pięciu. Na koncie ma m.in Grojkony 2010-2013, Polcon 2014, Flamberg 2013 - ale jej ukochanym projektem jest Dreamhaven. Wszystkie punkty postaci, które zaoszczędziła na wzroście wydała na umiejkę "crisis management". Uwielbia dobrze zorganizowaną improwizację, larpy, których nie da się wygrać i złamane basnie.

Monika Maja Borysewicz
Start larpowania – 2008. Zawodowo rzeźbi, maluje po czym się da, imituje oraz knuje w każdej skali. Lubi to. Lubi też larpy – zarówno tworzyć je pod każdym względem plastycznym /kostiumy, rekwizyty, aranżacja przestrzeni, charakteryzacja - GG Hardkonu 2013 i 2014, CoW, Fairweather Manor, Orkony…/; jak i w nich grać i dzielić się nimi. Przedstawiła jeepy Orkonowi /2014/, prowadziła konwentowo wędrujący Larpunkt /Falkon 2013, 2014, Kapitularz 2015/, warsztaty na LubLarpie /2014/ i KoLach /pisania, konwersacji i jak jeść larpy/. A teraz coś zupełnie innej beczki: uważa, że jeśli chce się mieć głowę w chmurach, trzeba mocno stąpać po ziemi, dlatego niezwykle ceni BHP.

Katarzyna Górska

Annika Olejarz
Cierpi na egzystencjalne ADHD i pakuje się w każdy projekt, który uzna za dostatecznie interesujący, w rolach oscylujących od noszenia wiader z jabłkami i mycia naczyń (Geas: Burgkon), bieganie po lesie w nocy (część survivalowa the Game) po pisanie scenariusza (Geas: Pielgrzymka). Z wykształcenia matematyk, zawodowo analityk, po godzinach projektuje grafikę (identyfikacja wizualna m.in. Koszmarnych Gąszczy Kołysanek) i łamie tekst (m.in. publikacje Konferencji larpowej "Kola"). Ma za sobą redagowanie magazynu "Inne Sfery". W "międzyczasie" praktykuje jogę i pożera litery.

Maciej Kośnik
Człowiek mały wzrostem, wielki ciałem, z ogromnymi marzeniami. Miłośnik dobrego piwa i dobrych larpów. Z zawodu piwowar, z zamiłowania producent tego wspaniałego trunku w domu. Larpujący od '09, zawsze ponad wszystko stawia dobrze opowiedzianą historię. Uważa, że każda, nawet najprostsza postać jest w larpie najważniejsza.

Justyna Czabanowska
Chyba jedna z największych fanek bajek Disneya, a impreza bez odśpiewania chociaż jednej piosenki, to dla niej impreza stracona. Zawsze chętna na realizację nawet najbardziej zwariowanych pomysłów. W czasie wolnym miłośniczka szycia i robótek ręcznych. Od 2010 roku szaleńczo zakochana w larpach. Ostatnio poczuła, że czas wejść na wyższy level tej znajomości i zacząć w końcu coś tworzyć. Liczy się dla niej przede wszystkim odgrywanie i poczucie więzi ze swoją postacią.

Marcin Szurpicki
Do niedawna tylko gracz, który swoje role opierał na dużych dawkach, często bardzo skrajnych emocji. Miłośnik transgresywności larpów, przecierający ścieżki daleko idącym rozwiązaniom. Green, green, z daleko idącym dystansem do samego siebie, przyjmie na siebie każdą rolę, o ile tylko ubezpieczenie to pokryje. Sygnatariusz Derp Deala. Przy pisaniu gier skupia się na zmęczeniu psychicznym i fizycznym swoich graczy. W życiu prywatnym, całkowicie poważny urzędnik państwowy, niosący kaganek oświaty wśród rzesz młodych prawników. A że frustrację trzeba wyładować...

Daniel Krzczkowski
Z larpami zetknął się w lubelskim klubie Grimuar. Przez lata głównie jako uczestnik jeździł po kraju zbierając doświadczenie i obserwując różne podejścia do gier. Aktualnie bardziej stara się skupić na projektowaniu niż graniu oraz prowadzi warsztaty z zakresu gier miejskich i larpów. Od tego roku instruktor larpowy na obozach biura turystycznego „Orion”. Na co dzień project manager w branży logistycznej, który po godzinach amatorsko zajmuje się muzyką. Jego życiowe motto to Hava Nagila.

Małgorzata Balicka
Przygodę z fantastyką rozpoczęła ucząc się quenyi i sindarinu w przypływie nastoletniej miłości do Tolkiena i języków. Larpuje od 2009. Przez lata związana z Wioską Fantasy, gdzie nieoficjalnie spełniała swój sen o władzy, tj. dzierżyła chochlę (gotowanie w klimacie i robienie pierogów na ognisku = znak rozpoznawczy Tox). Współpracowała przy larpach na Orkonach, majówkach i zimowej serii GoT w Wiosce Fantasy oraz kilku edycjach CoW. Aktualnie larpowo spełnia się głównie jako NPC, scenograf, charakteryzator i twórca rekwizytów. Z wykształcenia filolog czeski, z zawodu trener empatycznej komunikacji i pracy z ciałem. W wolnym czasie głaszcze kota i leży na mchu.

Katarzyna Elercik
O larpach slyszalam juz z 15 lat temu, pierwsze kroki i próby odbyly sie w gronie harcerskim ok. roku 2005/2006, ale potem kontakty sie pourywały i larpy zostały wyslane w kąt. Na wiosnę tego roku powróciłam do tego swiata i wzielam udzial w Witcher School. Jako instruktor harcerski mam zapedy organizacyjne, a jako ratotownik medyczny i studentka sztuk magiczno- medycznych chetnie zaopiekuje sie uczestnikami :)